مجله فیلم و سریال

بررسی فیلم و سریال های روز دنیا و معرفی فیلم هایی که باید ببینید

مجله فیلم و سریال

بررسی فیلم و سریال های روز دنیا و معرفی فیلم هایی که باید ببینید

برنارد هیل ستاره تایتانیک و ارباب حلقه ها در ۷۹ سالگی درگذشت

برنارد هیل، ستاره «ارباب حلقه‌ها» و «تایتانیک» متأسفانه در سن 79 سالگی درگذشت. هیل در صبح روز یکشنبه 5 مه در خانه خود درگذشت. او که در سال 1944 در منچستر به دنیا آمد، کار خود را با کار در تلویزیون بریتانیا در دهه 1970 آغاز کرد و با نقش‌های کلیدی در تولیداتی مانند "مواد سیاه" و "گاندی" توجهات را به خود جلب کرد. او شاید بیشتر به خاطر نقش شاه تئودن در سه گانه «ارباب حلقه ها» و کاپیتان ادوارد جی اسمیت در «تایتانیک» و همچنین کمک های برجسته اش در بسیاری از فیلم های اقتباسی شکسپیر شناخته شد. از او همسر 44 ساله اش ماریانا هیل و پسرشان گابریل به یادگار مانده است.

ادای احترام به برنارد هیل

برنارد هیل که بیش از شش دهه به عنوان بازیگر کار کرده بود، یکی از اعضای محبوب جامعه سرگرمی بود. در روز درگذشت او، ادای احترام از سوی همکاران، دوستان و طرفداران در سراسر جهان آغاز شد.


لیندسی سالت، مدیر بخش درام بی‌بی‌سی، از هیل بسیار قدردانی کرد و در بیانیه‌ای که برای بی‌بی‌سی منتشر شد، نوشت: «برنارد هیل ردی را در سراسر صفحه‌نمایش گشود و کار طولانی‌مدت او پر از نقش‌های نمادین و قابل توجه، گواهی بر استعداد باورنکردنی اوست. پسران از Blackstuff گرفته تا Wolf Hall، The Responder و بسیاری دیگر، واقعاً احساس افتخار می کنیم که با برنارد در بی بی سی کار کرده ایم.


باربارا دیکسون، همبازی سابق او، برای قدردانی از او به X، که قبلا توییتر نامیده می شد، عکسی از این دو نفر در کنار هم از دهه 1970 به اشتراک گذاشت و نوشت: "با اندوه فراوان مرگ برنارد هیل را یادداشت کردم. در نمایش شگفت انگیز جان پل جورج رینگو و برت، بازیگری واقعاً شگفت انگیز، افتخاری بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد